PROJECTE ELS PIRATES

Els i les alumnes de 1r A hem començat a fer el projecte dels pirates i necessitem que les famílies col·laboreu. Us compartim les preguntes que han sorgit perquè tingueu idees per poder escollir quina informació busqueu i prepareu a casa perquè la puguin presentar a la resta de companys/es.

Si cliqueu damunt la imatge podreu veure les preguntes que han fet els nens i nenes de primer.

PROJECTE ELS DOFINS

Els i les alumnes de 1r B hem començat a fer el projecte dels dofins i necessitem que les famílies col·laboreu. Us compartim les preguntes que han sorgit perquè tingueu idees per poder escollir quina informació busqueu i prepareu a casa perquè la puguin presentar a la resta de companys/es.

L’HORT A L’ESCOLA

El nostre hort cada vegada és més i més colorit i bonic i això és gràcies a com el cuidem! Hem plantat, trasplantat, regat… i ja hem recollit julivert! A més, estem decorant la paret grisa de dins amb les 4 estacions de l’any, a nosaltres ens ha tocat la tardor! Veureu quan estigui acabat quina patxoca farà!

Coneixem el cos a P3

La passada setmana, va arribar a les aules de P3 una sorpresa d’allò més especial! Cada setmana ens arriba en una capsa màgica que ve de les estrelles, una part del cos nova d’algú molt especial anomenat Kuais, però encara no sabem si és nen o nena. Amb ell o ella aprenen el nom de cada part del cos, com són, perquè serveixen i també aprenem a dibuixar-les. És molt divertit perquè sempre ens porta alguna sorpresa per jugar amb cada part del cos, i a més, cada dia, quan arriba, cantem i ballem cançons per moure el cos.

Aquí us deixem una petita mostra!

P3 Practica el cros a l’escola

El passat dijous, els nens i nenes de P3 van practicar a l’escola pel cros de la Pobla de Mafumet que tindria lloc el diumenge. Ho van fer amb l’ajuda d’alguns dels alumnes/as de 1r de Primària. Després es van quedar una estoneta jugant al camp de futbol i passant-s’ho d’allò més bé!

Fes-hi un cop d’ull tot clicant sobre la següent fotografia.

COMENCEM NOU PROJECTE A P4!

Hem començat un nou projecte, el fons marí amb el qual descobrirem quines plantes,espècies i animals hi viuen. Estem molt contents i amb moltes ganes d’aprendre.També estem aprofitant per preparar les nostres disfresses, serem unes tortugues marines ben divertides!

Si voleu veure com ho estem fent, cliqueu la següent fotografia.

Enigma Musical

El diumenge es va celebrar la gala dels Òscar, per aquest motiu, aquesta setmana escoltem cançons que han guanyat l’Òscar a la Millor Cançó Original.
Cicle Inicial, aquesta vegada us toca a vosaltres!!!
La pregunta d’aquesta setmana és…
Quina cançó de les que escoltem, surt a la… Llegeix més»