Previsió del calendari per la presentació de sol·licituds de preinscripció.

Del 29 de març al 9 d’abril de 2019

L’HORT DE L’ESCOLA

Ja fa uns dies treballant i hem començat a tirar endavant el nostre hort escolar.

Hi participen tots els nens i nenes de l’escola. Ja hem fet els crestalls, plantat alguns arbres fruiters, i ara comencem a plantar les nostres verdures i hortalisses. Com estem a l’hivern el planter escollit ha estat el de temporada; enciams, cebes, cols, coliflor i herbes aromàtiques.

Hem d’agrair a l’Ajuntament tota l’ajuda que ens ha proporcionat per poder fer realitat aquest projecte.

Estem molt emocionats i esperem amb il·lusió la primera collita!!!

JOAN MIRÓ

Els nens i nenes de P4 estem descobrint Joan Miró i aprenent moltes tècniques, contrastos i colors que ell utilitzava. Si cliqueu a l’imatge veureu les coses que aprenem d’ell, i ben aviat veureu els resultats de les nostres obres d’art!

DIA DE LA PAU

Avui 30 de gener es celebra el dia de la pau, a l’escola hem volgut fer un acte desitjant tot de coses bones amb la il·lusió de construir un món millor, on tothom es respecti i s’ajudi, on els enfrontaments siguin cosa del passat i la solidaritat i l’empatia es converteixin en el nostre present i el nostre futur.

Gràcies a tots i totes per col·laborar!!!

El paper de diari a P4

Les últimes setmanes, els nens i nenes de P4 hem jugat a la sala de psicomotricitat amb… papers de diari!

Aquest recurs ens ha servit per treballar diferents aspectes relacionats amb l’expressió corporal: saltar, arrossegar-se, transportar papers d’un costat a l’altre, llençar-lo pels aires… Però també ens ha permès desenvolupar la nostra creativitat: ens hem imaginat que els papers eren una platja i el mar, neu, alguns han creat històries de pirates amb mapes i tresors, castells, muntanyes…

Ens ho hem passat pipa! Cliqueu a la següent foto i mireu com de bé ens ho hem passat.

SORTIDA A LES COVES DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El passat 12 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a les Coves de Font Major, de l’Espluga de Francolí.

Ens van explicar com era la vida a la prehistòria dins d’aquestes coves i vam fer dos tallers molt divertits; un de pintura i un de muntar una cabana.

Després vam fer la visita per l’interior de les coves i ens va agradar moltíssim!!!

Ens visiten personatges màgics!!!

Com ja és tradicional, aquest matí hem rebut la visita dels patges de ses majestats els reis d’Orient i han recollit les nostres cartes. També els hi hem recitat els poemes de Nadal que hem après aquests dies.

Després d’uns dies alimentant-los, avui també hem fet cagar el tió. Aquí us en deixem una barreja de fotografies de totes aquestes activitats. Esperem que ara que tindreu més temps lliure en pugueu gaudir.

Agrair des d’aquí la col·laboració de l’AMPA per poder realitzar aquestes activitats.

Bones festes!!!