El nostre hort escolar

Hola a tothom! Tenim una bona notícia: Hem començat l’hort a l’escola Llagut!

Fa setmanes que l’alumnat de l’aula d’acollida hem començat a preparar l’hort. Ens hem organizat per grups per repartir-nos las tasques. Aquestes tasques són:

• Dissenyar l’hort i preparar-lo per plantar.
  • Cuidar de l’hort: regar i anar amb compte per no trepitjar les flors i les plantes.
  • Plantar verdures, hortalisses i plantes aromàtiques.

Ho fem perquè ens motiva aprendre coses de l’ hort, de la natura, de la salut, de l’alimentació i per aprendre català.

A partir d’ara  començarem a fer un llibre digital en el que explicarem que hem fet a l’hort: Cada mes ho penjarem en aquest apartat de la pàgina web de l’escola. En aquest llibre donarem consells, escriurem textos, penjarem videos i fotos, etc.

Esperem que us agradi el que anem penjant, que aprengueu moltes coses i que ens ajudeu a tenir cura de l’hort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *