UN DIA A VILAFRANCA
Aquesta setmana l’alumnat de cicle inicial i cicle mitjà ha passat una jornada a Vilafranca per tal de fer dues activitats ben interessants. La primera va ser assistir a una obra de teatre en anglès que es deia “Billy Banjo”. Els actors de l’obra només parlen en anglès, així que la vam preparar prèviament a […]
UN DIA A VILAFRANCA Llegeix més »









