Menjador escolar

El servei de menjador i monitoratge de l’Escola Les Vinyes és gestionat per l’empresa Àgora Col·lectivitats, contractada per l’AFA Escola Les Vinyes. Àgora és una empresa dedicada a la restauració col·lectiva i desenvolupa la seva activitat, principalment, als centres d’ensenyament, empreses i residències de gent gran.

Menús

Àgora fa arribar per correu electrònic els menús mensualment a les famílies que fan ús habitual, si no el rebeu, també els podreu aconseguir en aquesta pàgina web (articles).

Instruccions per fer ús del servei

Per a fer ús del servei de menjador cal seguir els següents passos:

1. Llegir la presentació del servei de menjador.
    2. Emplenar el formulari d’inscripció del servei de menjador.

Usuaris fixos

Cal retornar el full de domiciliació bancaria si no s’ha fet el curs anterior:

1. Omplir, signar i enviar el l’ordre de domiciliació bancaria</a

Usuaris Ocasionals (esporàdics)

Per fer ús de forma puntual del servei de menjador, cal comprar un tiquet d’alguna de les següents maneres:

• Fer l’ingrés de l’import equivalent al dia o al nombre de dies que l’alumne vulgui o prevegi utilitzar-lo (7,18 € per dia), especificant el nom de
        l’alumne, el curs i el nom del centre, al següent número de compte de La Caixa:
      • Enviar el justificant de pagament per correu electrònic a info@agoracat.com

O bé:

• Mitjançat la pàgina web d’Àgora i enviant el número de comanda assignat per correu electrònic a info@agoracat.com

El codi de centre de l’escola és barcelona-914.