S’ACOSTA LA FESTA MAJOR!

Avui hem rebut la visita de la Jana, la Neus i l’Abril, tres exalumnes que, amb molta il·lusió, han explicat als nostres infants com són els balls de Festa Major i com fer xerinola amb cada element de la Festa: cercolets, bastons, panderetes, cintes i… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2024

Un any més hem viscut amb emoció i nervis l’acte de cloenda dels Jocs Florals de l’escola, celebrat el dia 25 d’abril a l’auditori del centre cívic de Sant Cugat Sesgarrigues.
Enguany, el gènere concursant era el narratiu, de manera que els nens i nenes de… Llegeix més»

VISITEM CASES BLANQUES

Ahir els nens i nenes de cicle inicial, mitjà i cinquè vam visitar la Masia de Cases Blanques, un espai ecosostenible a l’Arboçar de Dalt.
Vam començar la jornada fent un joc sobre les fruites i verdures. D’aquesta manera vam descobrir com podem diferenciar… Llegeix més»