ELS ALUMNES DE 6è FAN KAYAK A L’AULA

El dimarts 4 d’octubre una integrant del Club Piragüisme Salt-Ter va venir a l’escola a informar-nos sobre aquest esport: tipus de kayaks, estils i què fer en una situació de perill.
Al dia següent al matí vam anar fins a la piscina municipal on vam fer una sessió pràctica d’aquest esport.
A l’arribar a la piscina ens van equipar amb casc i salvavides i, abans de ficar-nos dins l’aigua amb el Kayak, ens van ensenyar com havíem de remar. Al cap d’una estona vam agafar els Kayaks i ens vam posar dins l’aigua de la piscina on vam fer diferents jocs.

Va ser molt divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *