CUIDEM LES DENTS!

Els alumnes de 4t hem fet un experiment per veure com la brutícia malmet les dents si no les cuidem! Hem comprovat la importància que és molt important i necessari rentar-se les dents amb pasta de dent després dels àpats perquè les dents estiguin ben… Llegeix més»

AUDICIÓ: INSTRUMENTS ELECTRÒFONS

Fa uns dies va venir l’Albert a la classe a explicar-nos moltes coses dels instruments electròfons. Són els instruments que per sonar necessiten electricitat. Ens va ensenyar l’evolució de la guitarra, des de la clàssica, passant per l’electroacústica fins a la elèctrica; també ens va… Llegeix més»

El cistell viatger

Aquestes setmanes l’alumnat de 5è de l’escola hem estat participant en l’activitat de dinamització de lectura del cistell viatger proposada per la Biblioteca Iu Bohigas. Hem llegit còmics, contes, novel·les, llibres de coneixement… També hem participat en els tres reptes proposats. Ens ha agradat molt… Llegeix més»

FEM BRICOLATGE

Els alumnes de cicle mitjà hem muntat les estanteries per guardar el material de l’aula.
Hem mirat les instruccions, seguit els passos que ens posaven, i sobretot hem treballat conjuntament fins que les hem tingut muntades!
Ens ho hem passat molt bé…. i del no res, hem… Llegeix més»

Audició: instruments de vent

Ens va venir a visitar la Maria i ens va ensenyar alguns instruments de vent com el saxòfon, la trompeta i el clarinet. Ens ha explicat moltes coses d’aquesta família d’instruments.
Hem pogut escoltar el timbre de cada instrument segons la vibració de l’aire i ens… Llegeix més»

Experiment: Les floridures

Aquest segon trimestre els alumnes de tercer hem treballat el món dels fongs centrant-nos en les floridures. Vam portar diferents aliments i els vam exposar en diferents condicions ambientals durant uns dies per veure què passava. Les conclusions que en vam treure és que la… Llegeix més»