Menció al PEC

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) de l’Escola la Sèquia té com a objectiu, en relació a les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement (TAC), el treball amb les noves tecnologies per tal de dotar a l’alumnat de les eines necessàries perquè esdevinguin persones competents tecnològicament:

• Assistint a l’aula d’informàtica, en grups reduïts, per tal de treure un màxim profit d’aquestes sessions.
    • Integrant les noves tecnologies al dia a dia de l’aula dels alumnes de CS, aprofitant els recursos de que disposa l’escola.
    • Aprofitant l’enorme ventall de possibilitats que ens ofereixen les pissarres digitals, els projectors… dels quals estan dotats totes les aules.
    • Aplicant les noves tecnologies als projectes vigents a la nostra escola (Projecte “RàdioGota”…)
    • Planificant projectes per poder anar dotant l’escola de nova tecnologia i mantenir l’actual.
    • Assegurant uns mínims, a través d’una programació vertical, perquè els nostres alumnes esdevinguin competents en acabar primària.

A més, el PEC proposa dues grans línies de treball en relació al Pla TAC de centre:

• La integració de les TIC en el treball d’àrees.
    • Treball en la conscienciació del bon ús de les TIC i la conscienciació en un ús responsable.

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) que es troba en procés d’actualització.

Torna a Estratègia Digital de Centre