VISITA A LES COVES DEL TOLL

Aquest octubre, els nens i nenes d’I5 hem fet una sortida molt especial: hem anat a les Coves del Toll, a Moià! Ha estat una excursió plena de descobriments i aventures on hem pogut fer un viatge en el temps per conèixer com vivien els nostres avantpassats prehistòrics.

Primer, hem fet una visita a les coves, on ens han explicat com eren els animals, homes i dones que hi vivien.

Després ens hem convertit en homes i dones de la prehistòria: hem estat a unes cabanes com si fóssim part de la tribu! Ens hem quedat bocabadats escoltant com aprofitaven tot dels animals: la carn per alimentar-se, les pells per abrigar-se i els ossos per fer eines o construir. Fins i tot ens han ensenyat com feien foc sense encenedor ni llumins!

També hem fet un taller de pintura rupestre, on hem pintat com feien ells, amb pigments naturals. Ha estat una experiència molt creativa i diferent!

Per acabar, hem dinat en un entorn natural preciós, envoltats de bosc, i hem tingut temps per jugar i córrer entre cabanes de fusta, gaudint d’un dia ple de natura i aprenentatges.

Ha estat una sortida genial que ens ha ajudat a entendre millor com era la vida a la prehistòria… i ens ho hem passat d’allò més bé!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut