SORTIDA CONJUNTA D’EDUCACIÓ FÍSICA

El passat dimarts 21/3/23 tot l’alumnat de l’escola la Sèquia va gaudir de la tradicional sortida conjunta d’escola. Enguany hem anat al parc de l’Agulla establint diferents rutes per a cada cicle:

• Els més petits de l’escola (EI) vam anar pel camí més directe, trigant aproximadament una hora en arribar.
  • Cicle inicial vam anar pel Nàstic, seguint el camí dels dipòsits i finalment entomar el ramal de la Sèquia a Pineda; trigant aproximadament 2 hores i mitja en arribar.
  • Cicle mitjà vam anar fins a Can Font, vam agafar direcció Pont Llarg, Mirador de les Fades i finalment el ramal de la Sèquia a Pineda; trigant aproximadament 3 hores en arribar.
  • Cicle superior vam anar fins a Can Font, vam agafar direcció Pont Llarg, Camí del Poal, Corriol i finalment el ramal de la Sèquia a Pineda; trigant aproximadament 3 hores i mitja en arribar.

Un cop al parc de l’Agulla, vam dinar i vam gaudir d’una estona de joc lliure tots junts i barrejats.

Finalment, els més petits van tornar a l’escola acompanyats dels alumnes més grans, deixant una imatge molt bonica pel record!

Podeu veure les fotos aquí.