Partits de mestres contra alumnes de CM

Degut a l’èxit que va tenir l’enfrontament de mestres contra CS el curs passat, aquest any sobrevolava la idea d’ampliar aquestes jornades que tanta il·lusió generen entre el nostre alumnat.

El consell de direcció va tirar endavant la iniciativa i els i les mestres s’enfrontaran a tots els cicles de primària un per un! Els esports triats han estat el bàsquet i el futbol.

Primerament, ha estat el torn de Cicle Mitjà, que aquests 25 i 26 de gener ha patit les conseqüències d’enfrontar-se a sis grans jugadors/es de futbol entre els quals podem destacar a les golejadores “Dolors Putellas” 😂 i Mònica Lara, en un partit molt equilibrat on els dos equips van gaudir d’oportunitats i que finalment va acabar 2-0 a favor dels i les mestres.

Pel que fa al bàsquet, la diferència d’alçada va decantar el partit també cap als mestres, que amb unes estel·lars Núria, Teresa i Noemí van acabar guanyant 8-0.

Aprofitem l’oportunitat per agrair l’esforç i joc net de l’alumnat de CM, així com l’energia del públic assistent.

Esperem que hàgiu gaudit!

Us deixem algunes fotos i vídeos AQUÍ.