Festa Sambori ’23

Com ja sabeu enguany l’alumnat de 4t i 5è de primària ha participat al projecte Sambori, un projecte que fomenta la creació de propostes artístiques i culturals col·lectives, amb l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana, defensant la cultura com una eina de transformació social generadora d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar.

Aprofitant el treball dels ODS, l’alumnat de l’escola va participar presentant el vídeo “aigua neta i sanejament” per part de 4t i “tot el que em dones” per part de 5è. A part de premis en forma de llibres per les aules, per culminar la participació al projecte ens van convidar a la festa de tancament a la fira de Cornellà, on vam poder gaudir dels tallers que ens oferien les diferents entitats col·laboradores. L’alumnat, circulant lliurement per l’espai va poder triar entre 21 propostes artístiques i literàries per passar un matí d’allò més interessant.

Us deixem unes quantes fotos de la sortida AQUÍ.