Entorns Virtuals d’Aprenentatge

L’escola disposa d’un entorn virtual d’aprenentatge GSUITE amb domini @escolalasequia.cat per tot l’alumnat del centre.

L’ús d’aquest compte per l’alumnat d’EI i CI es redueix a nivell familiar per poder accedir de manera restringida a les fotos del nostre blog.  A partir de CM l’alumnat també en fa ús d’aquest compte per realitzar activitats escolars.

L’escola s’encarrega de crear els perfils d’usuaris de l’alumnat i cada tutor/a en gestiona el contingut a publicar.

NORMES D’ÚS DE L’ ESPAI VIRTUAL GSUITE de l’Escola La Sèquia

Aquest document resumeix les condicions generals d’ús de l’Espai Virtual GSuite de l’Escola La Sèquia.

1. L’alumnat matriculat al centre disposa d’un nom d’usuari i d’una contrasenya per accedir al GSuite per primer cop, després l’usuari podrà canviar la contrasenya. Aquesta contrasenya no s’haurà de comunicar a altres companys/es, ja que podrien accedir-hi suplantant la personalitat d’altri i aquest es faria responsable dels actes de tercers.

2. En cas de pèrdua o oblit de la contrasenya per part de l’alumnat, aquest ha de comunicar-ho al seu tutor/a que li facilitarà un reinici del compte d’usuari perquè es faci una nova contrasenya.

3. Els comptes GSuite de l’alumnat estan limitats a l’ús d’algunes de les eines que Google ofereix. El nostre alumnat només té accés a: Classroom, Drive, Jamboard, Meet, Formularis i Calendar. El llenguatge emprat en aquests espais ha de regir-se pel respecte envers els altres i el vocabulari ha de ser adequat a l’entorn escolar, prohibint-se qualsevol mena d’insult o paraula malsonant.

4. L’Escola La Sèquia garanteix la confidencialitat de les dades personals de l’alumnat de les quals només s’ha utilitzat el nom, inicial del primer cognom i any de naixement per a crear el compte, en compliment de la normativa vigent sobre protecció de dades de caràcter personal.

5. Els usuaris del GSuite poden afegir al seu perfil una imatge, que pot ser una fotografia o qualsevol dibuix, però que sigui respectuosa amb els altres i adient a l’entorn escolar.

6. El professorat i la Direcció de l’escola vetllarà pel compliment de la present normativa d’ús i prendrà les mesures necessàries i adients per tal d’assegurar-ne el compliment.

Torna a Estratègia Digital de Centre