Comunicació del centre

ÚS CORREU DE GRUP-CLASSE

L’escola entén aquest correu com una eina per millorar la comunicació família-escola en NOMÉS  quatre situacions concretes.

• CONFINAMENT (en cas de confinament del grup)
  • ENTREVISTES
  • ENVIAR COMPROVANTS DE PAGAMENTS SORTIDES/COLÒNIES
  • INFORMACIONS PEDAGÒGIQUES D’AULA

En aquestes  situacions, la comunicació serà bidireccional excepte en les informacions pedagògiques, que serà unidireccional. En cap cas és una eina per substituir l’agenda. L’escola creu fermament en el treball de lectoescriptura i d’hàbits de responsabilitat que implica el treball d’agenda que comença a P3 i finalitza a 6è.

Per utilitzar aquest correu, en cada cas s’haurà de tenir en compte les següents consideracions:

CONFINAMENT: comunicació bidireccional i centrada en el teletreball i l’acompanyament de l’alumnat.
ENTREVISTES: comunicació bidireccional per poder gestionar les dates de les entrevistes i enviar l’enllaç quan es facin telemàtiques.
COMPROVANTS SORTIDES: comunicació bidireccional, tot i que en aquest cas només el farem servir per rebre el comprovant d’un pagament .
INFORMACIONS PEDAGÒGIQUES: comunicació unidireccional. Es podrà enviar allò necessari pedagògic i que no sigui viable fer-ho a través de l’agenda. Ex: Multimèdia (cançons que es treballin a l’aula, vídeos…).

Aquest document i tot el que se’n deriva, ha  estat acordat en Comissió de Debat del dia 3/11/21, amb la presència de tot el Claustre i forma part de les NOFC del centre.

Pla de comunicació

Segons recull el Projecte de Direcció 2023-27, s’elaborarà el pla de comunicació de centre on quedarà recollit els canals de comunicació i l’organitzció d’aquests.

Torna a Estratègia Digital de Centre