Sortida a l’observatori de Castelltallat
El passat dimarts dia 4 de novembre l’alumnat de tercer de primària vam anar a l’observatori de Castelltallat. Allà vam realitzar diferents activitats relacionades amb l’Univers, que és el tema que hem treballat aquest trimestre. El Toni ens va fer una explicació sobre les estrelles i altres temes relacionats amb l’astronomia, i li vam poder […]
Sortida a l’observatori de Castelltallat Llegeix més »










