LA ROSA DE SANT JORDI
A P5 hem fet la rosa de Sant Jordi. Clicant la imatge us trobareu les fotos on podreu veure el que hem gaudit fent-la. Us podeu imaginar per què? No us ho perdeu! Mireu que dolça i bonica ens ha quedat!!
LA ROSA DE SANT JORDI Llegeix més »

