Música a 4t de Primària

A 4t de Primària hem gaudit molt de les classes de música. Per una banda, us volem ensenyar les danses que hem estat practicant i que són el nom del nostre projecte: la Tarantel·la, el Kwaheri i el Hip hop. Ens ho hem passat molt bé practicant-les i aquí teniu una mostra de cada una d’elles. Esperem que us agradin i en gaudiu tan com nosaltres!

Per altra banda, també hem après les famílies d’instruments i alguns i algunes alumnes ens han volgut fer una mostra de les seves habilitats musicals. La Marina de 4t B ens va portar la viola i juntament amb l’Ainhoa i la Laia ens van preparar una actuació de música i dansa, el Pau de 4t B ens va tocar la seva guitarra elèctrica i l’Arnau de 4t A ens va tocar un blues amb el teclat de l’escola. Moltes gràcies a tots i a totes!!!