Espais d’aprenentatge. CM

Aquest curs hem iniciat el treball per espais d’aprenentatge. Com ja us vam explicar es tracta de treballar mitjançant  espais distribuïts per diferents zones de l’escola, on els nens i nenes són els responsables d’escollir quina activitat volen fer.

Tots els alumnes de cicle mitjà es reparteixen lliurement pels diferents espais que han triat. Han de mostrar iniciativa, organització i responsabilitat  amb el material utilitzat, amb l’espai i amb el resultat de les seves activitats. Sense deixar de treballar els continguts de les diferents àrees proposades, volem fomentar la creativitat, la capacitat de decisió,  la col·laboració  i autonomia.

Per veure les fotos cliqueu a l’enllaç de la imatge inferior.