TALLER DE POESIA MARINERA
27/04/17Aquest diumenge 30 d’abril, a les 12 del migdia a L’ESPAI FAR.
Taller de poesia marinera, pel col·lectiu poètic “La Lluna en un Cove”.
Poesies inèdites creades especialment per aquest acte.
Cartell
Aquest diumenge 30 d’abril, a les 12 del migdia a L’ESPAI FAR.
Taller de poesia marinera, pel col·lectiu poètic “La Lluna en un Cove”.
Poesies inèdites creades especialment per aquest acte.
Cartell
Els alumnes de 6è, han representat l’obra de Sant Jordi i una obra d’un conte infantil “La rateta que escombrava l’escaleta’ per tots els alumnes de l’escola. Moltes gràcies nois/es! Ho heu fet genial!
Des del projecte Compartim, us convidem a una visita al campanar de l’església de Sant Antoni.
La visita hi serà el dimecres 26 d’abril de 15h a 17h
El punt de trobada és la Plaça de les Neus a les 15:15h.
Per la bona organització de la… Llegeix més»
Avui divendres pares, mares, tiets i tietes de CI i CM, ens han explicat contes pels diferents espais de l’escola, moltes gràcies a tots, tot un éxit.
Nit de discoteca i màgica, molts plors perquè per de 6è és l’últim curs i s’estimen mooooolt! Medalles individuals per a cada nen/a perquè tots/es ho han fet molt bé i s’ho mereixen. I per acabar la nit…com és tradició, els de 6è ha fet… Llegeix més»
Un any més, els alumnes de la nostra escola han anat a l’Institut a escoltar uns mites grecs que els alumnes de 4t d’ESO han explicat. A més a més, a cada mite, els han fet un taller molt divertit. Moltes gràcies a l’Institut Baix… Llegeix més»
Els nens d’Educació Infantil han escoltat a la Montse Panero el conte de Sant Jordi des del punt de vista del Drac i la Princesa, s’ho han passat d’allò més bé!
Després de dormir algunes hores, hem fet diverses activitats: patinet-bici, riu, tirolines i altres jocs!! Atenció a la foto del patinet-bici, és un vídeo!
La Susana Garcia, mare del Max, ens va explicar La rateta que llegia a l’escaleta. Tot un èxit!! Moltes gràcies Susana!!
Hem arribat en tren estupendament, hem dinat i hem conegut els monitors, ens ho estem passant molt bé!
Les delegades i els delegats verds de l’escola l’Arjau assisteixen a l’acte de reconeixement sobre la marató d’Estalvi Energètic a la sala de Plens de l’Ajuntament.
Aquesta setmana a l’escola ha vingut Iu el detectiu, hem trobat totes les pistes per l’escola i hem salvat al pirata!
Última tarda! Fem una mona!
Amb en Sylvan amb els nens i nenes de l’escola han fet un mosaic molt bonic, han participat i han après molt bé la tècnica del trencadís.

Un nou espai per jugar!! Moltes gràcies per tot aquest esforç a tots els pares i mares que ho han fet possible i especialment al Quimet, que ha fet la donació de la barca.

L’Arjau ha participat en el certamen de lectura en veu alta de Catalunya, que aquest any s’ha celebrat a Vilafranca del Penedés.
Aquí teniu l’enllaç de youtube on podeu veure a la Joana Rodríguez al minut 4 amb 55 segons i al Victor Canyivano al minut… Llegeix més»
Colònies de cicle superior del 19 al 21 d’abril
L’Anna ens ha explicat un conte de Gegants!, ha estat tot un éxit, moltes gràcies Anna.
Les classes dels volcans i els superherois de P5 juguen entre ciutats i volcans.
Segueix-nos!