Full Informatiu Setembre
20/09/17

Avui ha estat un dia molt emocionant! Tornar a veure els companys, conéixer els nous mestres, començar a preparar el nou curs amb els amics a la nova classe, etc…Bon inici de curs a tothom!!!
L’empresa de menjador jocs i taula ha creat un enllaç de facebook perque podeu fer el seguiment de totes les activitats.
Facebook. La Cuina de Jocs i Taula. L’Arjau
Menú SETEMBRE 2017
http://www.jocsitaula.com/
Inscripcion acollida MATINAL 2017-2018 L’ARJAU
Inscripcion MENJADOR L’ARJAU 2017-2018
Revista de l’escola: El tafaner
ENTREVISTES I GRUPS
• DILLUNS 4 de setembre: Mirar llistes i apuntar-se per a l’entrevista amb la tutora.
• DIMECRES 6 i DIJOUS 7 de setembre: Primera entrevista personal amb la tutora.
Des d’aquí us podeu descarregar el llistat de llibres del curs vinent. Recordeu que el 8 de juliol i el 2 de setembre l’Ampa posarà a la venda els llibres socialitzats.
Horari: d’11 a 13h i de 16 a 18,30h.
Aquest curs els alumnes han fet un projecte d’ombres xineses
Ja tenim el Calendari per al curs vinent.
El divendres 16 de juny, famílies, alumnes de 6è i part de l’equip docent va gaudir d’una magnífica festa-sopar al Nautic de Vilanova i la Geltrú, aquesta festassa va ser organitzada per les famílies de 6è, va ser magnífica! Va ser una nit molt intensa… Llegeix més»
TOT L’EQUIP DE L’ESCOLA L’ARJAU
US DESITJA UN BON ESTIU.
Un any més l’últim dia vam acomiadar als alumnes de 6è, van ballar, van plorar, van dir “adéu escolar” als fillols/es. Finalment, es va fer l’entrega de diplomes i s’ho van passar d’allò més bé fent la Gimcana de jocs d’aigua. Molta sort en el… Llegeix més»
Fillols i padrins de 6è i P3 surten pel barri a fer un gelat, una bona experiència. Ja l’última activiat junts, una bona manera de despedir-se. Però de ben segur que quan vagin a l’institut vindran a veure’ls….com sempre fan.
Els alumnes de l’escola l’Arjau han fet moltes activitats per conèixer millor els elements patrimonials històrics, culturals i artístics de la nostra ciutat, Vilanova i la Geltrú. Sobretot s’han aproximats als llocs més pròxims a l’escola, al nostre barri, al Barri de Mar.
Alumnes de P3… Llegeix més»
Una vegada més els alumnes de 6è ens han representat a tots els nens de l’escola una obra de teatre. Aquesta vegada la Caputxeta Vermella, han fet una molt bona representació i hem quedat encantats!!! sobretot els més petitons.
Els alumnes de 2n avui han disfrutat del nostre barri fent l’última excursió del curs. Molt merescuda després de l’esforç de tot el curs.
Queda inagurada la barca Araceli II, han vingut els representants de l’Ampa que han gestionat tota la donació, en Quimet, el pescador que l’ha donat, l’Araceli i en Genís, fills d’en Genís, l’home sitgetà que va construir la barca. Tota l’escola està molt agraïda, ha… Llegeix més»
Com cada any al mes de juny l’alumnat de P5 ha hanat a conèixer les classes i als nens de 1r,
Han visit les classes i tots els espais de l’edifici de primària. Els alumnes de primer han explicat com serà el dia a dia el… Llegeix més»
Els superherois i els volcans de P5 pinten el cel que els agradaria veure després d’aprendre moltes coses dels planetes i les estrelles gràcies a les seves exposicions. I pinten a les fosques, és clar!
Segueix-nos!