Mines prehistòriques de Gavà
21/02/17L’alumnat de 5è visita un any més el parc arqueològic mines de Gavà. Han fet el taller de joies i el taller sobre el neolític. D’aquesta manera complementen els continguts treballats a classe.
L’alumnat de 5è visita un any més el parc arqueològic mines de Gavà. Han fet el taller de joies i el taller sobre el neolític. D’aquesta manera complementen els continguts treballats a classe.
Avui en Guillem amb els seus pares ens ha ensenyat el Trivial d’Animals, hem jugat molt i ens ho hem passat d’allò més bé! Moltes gràcies Guillem!
Els alumnes de Cicle Mitjà, treballant en grups cooperatius al taller de plàstica, aquesta setmana han fet uns cartells molt bonics!
Felicitats a tots pel vostre esforç!, i Moltes gràcies!!

Ahir i avui ens ha visitat la millor detectiu de Vilanova i la Geltrú: l’Iu!
Les classes de 5è i 6è han buscat per l’escola uns llibres, i els hem trobat gràcies a les pistes que hem aconseguit.
Ens ho hem passat molt bé com podeu veure… Llegeix més»
Els nens i nenes de CM aprenen a relaxar-se, prendre consciència del propi cos i de la respiració i a concentrar-se amb el ioga-inclusiu.
Avui dimarts 14 els nens i nenes de l’Arjau al sortir de l’escola han gaudit de l’hora del conte a la Biblioteca de l’escola amb la Núria Granell, mare de P4 i ex-alumna de l’escola, que ens ha explicat: L’Ovelleta que va venir a sopar.… Llegeix més»
A P4 ens han visitat en Cric i en Croc, és important que ens rentem les dents!!
En aquest petit àlbum podeu veure com els nostres alumnes de 2n creen i inventen al racó dels invents i com han fet un superprisma. A més a més hem vist que les faves del nostre hort creixen a bon ritme, hem collit tomacons per… Llegeix més»
Aquests últims dies hem tingut uns convidats que ens han explicat la importància de fer cas dels senyals alhora d’anar pel carrer.
Dimarts dia 14 de febrer a les 17:15h.
La Núria Granell, mare d’en Jacob de P-4 A, ens explicarà un conte a la biblioteca de l’escola.
No hi podeu faltar!!!

Més Stop Motion…

Moltes gràcies a la comissió de l’AMPA que ha fet possible la gran millora al pati.
Informa’t, descobreix totes les novetats, fotografies i molt més a la xarxa social FACEBOOK de l’escola.
Els nostres alumnes de P3, han experimentat amb gelatina, aigua, farina, sorra i la taula de llum amb pa ratllat.
L’escola l’Arjau comparteix el seu model d’organització dels tallers i aula de ciències a la Xarxa d’Escoles Inquietes del Garraf.
Els alumnes de 4t hem fabricat NEU!…I amb la calefacció posada!!!!

Avui 30 de gener tots els nens i nenes de l’Arjau hem treballat i hem celebrat el dia de la Pau i No violència:. Manifest, Poema i Cançó.
Vols veure el vídeo? Fes clic aquí: Tota l’escola celebrem el dia de la Pau i No violència
Segueix-nos!