Colònies CM
24/05/17Els nens i nenes de 3r i 4t ja han arribat i han dinat, estan molt contents i els encanta l’entorn. Aquesta nit penjarem més fotos. S’ho estan passant estupendament!!
Han dormit i esmorzat molt bé i ja estan preparats per fer un munt d’activitats.



Comentaris recents