Santa Cecília!

Un any més a l’escola hem celebrat Santa Cecília, patrona de la música. Dimarts 21 els de 4t van anar a l’auditori a veure l’audició que fan els i les alumnes del conservatori, alguns i algunes que tocaven són de l’Arjau o exalumnes. Els de 4t van poder veure al Jan Fabre company de classe, i va ser molt emocionant.

I el dia 22, com sempre van venir músics a tocar en directe, va venir l’avi de l’Ian de 1r, en Manel amb el Carles, el Jordi, pare d’en Guifré de 3r amb la seva guitarra, el Javi dels timbalers de baix a mar i el Quim i l’Andreu, components de la banda de Ludwing band, tot un luxe! Us deixem aquí l’enllaç del vídeo resum…..Gràcies per venir!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *