PORTES OBERTES 20-21

“Els dies 18 i 19 de març a les 9.15 del matí obrirem les portes en dues jornades prèvies a les preinscripcions per al proper curs acadèmic. Aquest any hem optat per fer les sessions en horari lectiu per tal que les famílies que busqueu escola per als vostres infants, pugueu conèixer el funcionament de l’escola no només des d’una vessant teòrica, sinó veient de quina manera implementem conceptes claus del nostre projecte educatiu com el treball cooperatiu, el mètode científic, l’aprenentatge vivencial i el competencial, o el tractament i els objectius dels espais d’aprenentage. L’escola opta, un any més, per una jornada on quedi palès que es treballa amb i per tal que l’infant sigui el protagonista del seu propi aprenentatge. L’acte començarà a les 9.15h i constarà de dues parts, una xerrada informativa i una visita a les instal·lacions. Es prega que hi assistiu sense infants ja que no és un espai preparat per nens i nenes.

Per qüestions d’organització i aforament us demanem que us inscriviu mitjançant el següent

formulari.