Cultura Digital de Centre

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa a centre.

Cultura Digital

La cultura digital apareix en pràcticament en tots els documents bàsics del centre. A continuació es remarquen els aspectes més importants de cadascun.

Sample Description

PROJECTE DE DIRECCIÓ

2.8 ANÀLISI I INTERPRETACIÓ DEL DAFO

1. UTILITZAR LES FORTALESES INTERNES PER EVITAR O DISMINUIR LES AMENACES:

El centre cada vegada disposa de més material TAC (pissarres digitals, ordinadors, tauletes…) que necessiten un manteniment. En aquest aspecte el CEB és clau per a donar un cop de mà en el manteniment i l’AFA a l’hora de poder adquirir més material TAC.

1. SUPERANT LES DEBILITATS AFRONTEM MILLOR LES AMENACES:

La poca integració de les TAC que tenim a l’abast a la pràctica educativa moltes vegades va relacionada amb la formació i/o motivació, els docents no se senten preparats ni segurs a l’hora d’utilitzar-les. En aquest sentit, proposem integrar efectivament les TAC en els projectes interdisciplinaris del centre, un altre eix del PEC.

1. OBJECTIUS DE MILLORA

OBJECTIU 1

Millorar els resultats educatius

1.2 Impuls de la integració de les TAC als projectes Interdisciplinaris treballats al centre.

2. USUARIS DE CENTRE

El centre disposa d’un domini G Suite for Education propi.

D’aquesta manera, alumnat i  equip docent disposen d’un usuari @escolalarenaldellevant.cat. Aquest usuari és personal i intransferible.

EN CONSTRUCCIÓ…

3. COMUNICACIÓ