Va de contes!

El grup de tercer ha estat inventant i escrivint el seu seu propi conte. Aquest treball ens ha durat uns dos mesos plens d’esforç i amb moltes ganes de fer-ho molt bé, per a tenir-ho enllestit el dia de Sant Jordi i presentar-los per als Jocs Florals de l’escola.

Aquí us deixem l’exemplar guanyador!

Títol: El campanar a deshora

Autor: Dídac Mauri

Editorial: Escolalaclosa

EL CAMPANAR A DESHORA

A un poble hi havia un home que era molt bromista, sempre feia bromes de mal gust als habitants d’aquell petit poble. Un dia va canviar l’hora del campanar. Tota la gent es pensava que era una altra hora.

De sobte l’home es va parar a pensar que el campaner, el senyor que treballa al campanar de l’església, ho miraria en algun moment o altre, i ràpid sabria que hauria estat obra de l’home de les bromes. Així que es va posar a córrer per tornar a posar l’hora bé, però va caure amb tanta mala ombra que es va trencar la cama. L’ambulància el va portar a l’hospital i amb dos dies es va recuperar.

Quan va tornar al poble se’n va anar al campanar per posar l’hora bé. Aquella caiguda el va fer pensar que no totes les bromes són gracioses. Finalment va decidir no fer bromes de mal gust mai més.

_________________________

En aquesta fotografia us volem ensenyar que vam anar a explicar els nostres contes als nens i nenes d’infantil. Mireu, com ens escoltaven amb molta atenció! Al acabar ens van aplaudir ben fort perquè els hi agradà força. “Moltes gràcies companys!”

20160422_120356