SEMBREM

A mitjans del mes d’Abril l’Asier ens va dur un petit enciam que ell havia sembrat, un per cada alumne.

20160425_102039Amb la tutora vam decidir que aprendríem com sembrar, ens vam col·locar per grups i vam escollir una llavor cadascun diferent.

20160425_102036

Mitjançant uns quadernets vam sembrar i dia a dia, hem anat observant com creixien, com les havíem de regar, com cuidar-les…

20160527_085908Passat un mes ja podem endur-nos les primeres plantes remeieres a casa!!

Recordeu que encara no es pot exposar les plantes al sol directe. Quan siguin ja grans i les volgueu transplantar, no tregueu el test, ja que es orgànic i es desfarà dins del test nou!