Una gran celebració del Dijous Gras!

A La Closa, dies com aquest, on tota la comunitat educativa compartim la tradició del DIJOUS GRAS, ens cohesiona.

Tot l’equip docent, hem volgut transmetre l’ emoció viscuda en tornar a veure el pati ple de familiars, veïns i amics. I ens alegra especialment veure’ns les cares, en sentit literal, perquè durant la pandèmia les mestres i tota la comunitat escolar no hem deixat de donar la cara pel nostre alumnat, del qui estem ben orgullosos.

Un any més, des de l’escola , hem transmès aquesta tradició tant nostra. Ja fa més de seixanta anys de la ballada de l’ Hereu Riera  pels carrers d’ Esterri d’ Àneu.

Agraïm a l’ Ajuntament d’ Esterri d’ Àneu i de manera molt especial, el suport de l’ Ecomuseu de les Valls d’ Àneu que ens ha facilitat gaudir de la música en directe amb l’ acordionista en Pepon Villarubla.

Des de l’àrea d’ educació física i l’ àrea de música, amb la col.laboració de tots els tutors i tot l’ equip docent  hem treballat per a que avui els nostres i les nostres dansaires poguessin lluir com mai.

Hem seguit el programa anunciat amb les parades i ballades previstes al programa i a darrera hora hem pogut  incorporat una ballada, sols de l’alumnat de 5è, a la residència de padrins i padrines. Sabem que cal seguir protegint als membres de la comunitat més vulnerables i  des d’aquí els enviem tot el nostre escalf.

I en darrer terme, sabem que tot l’alumnat son els veritables protagonistes,.Araïm també a les seves famílies la complicitat

Felicitar i agrair i a tots els i les dansaires i especialment aquells qui s’incorporen per primer cop a la ballada i als qui ens han acompanyat durant aquests darrers anys i avui serà la seva darrera i més lluïda ballada…l’alumnat de SISÊ que ens han ballat el ball pla, l’esquerrana i el corrido.

BONA DIADA!