UN TRIMESTRE BEN DIFERENT

Bon dia, famílies de La Closa!

El dimarts comencem un tercer trimestre inèdit per tothom. Ja sabeu que tot i que no anirem a l’escola (ni a les classes, ni al pati). L’ESCOLA continua.

L’ESCOLA som totes, sou els nens i les nenes, som les famílies, som els/les  mestres i sou totes les PERSONES que us preocupeu pel benestar de la comunitat.

És un repte que ens demana ser flexibles, empàtics, creatius i resilients.

Un gran repte per a grans PERSONES. Si ens ajudem i utilitzem la tecnologia adequadament, segur que continuarem aprenent tot gaudint .

Dimarts al matí, en aquesta web us proposarem la primera activitat conjunta del trimestre i els /les vostres tutors/es us aniran contactant.

Ara més que mai, l’ESCOLA som TOTES!