Preparant el nou curs que comença.

Benvolgudes famílies.

Ens trobem a les portes d’un nou curs escolar, un curs especial marcat per la pandèmia i les mesures que el centre ha d’adoptar per garantir la màxima normalitat i seguretat.

L’equip de l’escola ha treballat aquest estiu per elaborar un Pla d’Obertura que reculli totes les adaptacions organitzatives necessàries en el marc de la pandèmia en el context del nostre centre i del nostre àmbit territorial, mantenint tot el possible la identitat pedagògica de l’Escola La Closa. També hi consten tots els protocols de seguretat, neteja i desinfecció per garantir la màxima presencialitat durant el curs. Aquest Pla provisional va ser presentat a finals de juliol a la Inspecció educativa i a hores d’ara està en procés de revisió per adaptar-lo a les darreres mesures i normatives, segons la situació actual. El pla definitiu serà supervisat de nou per la Inspecció i aprovat pel Consell Escolar en els propers dies. Un cop completat aquest tràmit, farem una reunió telemàtica abans del començament de curs per a que sigueu coneixedores de tots els aspectes que recull.

L’inici de curs serà el 14 de setembre i l’horari serà l’habitual recordant que a la nostra pàgina web podeu trobar el material necessari per al present curs, a més de les informacions actualitzades.

Alguns dels aspectes generals que us seran presentats els podeu consultar en els dos documents per part dels Departaments d’Educació i Salut que us adjuntem. La concreció en el context del nostre centre quedarà dins del nostre pla un cop aprovat.

Només ens queda transmetre la nostra responsabilitat davant del repte que suposa aquest nou curs escolar i que afrontem amb la màxima il·lusió, però a la vegada demanant a tota la comunitat educativa conscienciació per a que el curs es desenvolupi amb la màxima normalitat possible.

Ben cordialment.

L’equip directiu