Treballem la poesia a 4t

Aquest trimestre, a l’àrea de llengua, hem treballat la poesia amb l’alumnat de 4t.  Concretament a català vam fer diverses activitats.  Partint del llibre Anem a l’escola de Joana Raspall (un llibre del Pallars lector al qual estem adherits) van triar un dels poemes, el vam il·lustrar, seguidament el vam memoritzar i per últim el vam recitar afegint gestualitat.  Gràcies a aquesta activitat van poder treballar la memòria i l’expressió oral.

Per acabar de tancar el treball de la poesia l’alumnat va haver de crear una poesia i recitar-la, afegint així la creativitat al treball fet anteriorment.

Els resultat ho vam gravar en dos vídeos.  Esperem que us agradi.