T’agrada jugar a escacs?

La setmana del 29 de maig al 2 de juny, tot l’alumnat de primària ha pogut gaudir de l’expertesa de l’Enric Oliver, el nostre mestre d’escacs des de fa un grapat d’anys. Any a any observem com els agrada jugar a escacs al nostre alumnat i com els ajuda a formar-se.

Els escacs són un joc de taula reconegut com a esport pel Comitè Olímpic Internacional.La seva pràctica contribueix a educar en l´acceptació de regles, les pròpies del joc.

En l´àmbit intel·lectual, és una eina de foment del raonament logicomatemàtic, propi de l´àrea curricular de matemàtiques, però igualment fonamental en la resolució de qualsevol mena de conflicte de la vida quotidiana; augmenta la capacitat d´atenció i de concentració.

Els escacs fomenten el control emocional, la capacitat d´organització, l´expressió verbal, la responsabilitat en la presa de decisions i, quan es va progressant en la seva pràctica, l´autoestima. TOT JUGANT ANEM APRENENT!