SORTIDA DE PRIMAVERA

El cicle inicial de l’escola acomiadem el segon trimestre amb una sortida de primavera pel poble d’Esterri d’Àneu. L’objectiu de la sortida era l’observació del paisatge i dels canvis que s’han dut a terme amb el canvi d’estació. Preteniem plasmar aquests canvis amb un dibuix al natural, per això cada infant ha sortit de l’escola amb una carpeta i un full de dibuix i les mestres hem dut llapis i colors perquè tothom pogués realitzar un dibuix de la primavera que ens envolta.

Ens hem desplaçat des de l’escola fins al passeig del riu, durant el trajecte hem pogut observar les jardineres florides que es troben per tot el poble. A l’arribar al passeig del riu hem començat a veure margarides que de manera natural creixien a l’herba, però hem quedat sorpreses amb l’últim espai d’herba del passeig, allà no havien passat el tallagespa i tot era una catifa de margarides, així que hem decidit seure en aquell espai, per poder dibuixar aquestes flors o la vista que ens envoltava amb el poble d’Esterri al fons, el riu i les muntanyes, algunes d’elles encara nevades. Ha estat una tarda diferent, molt relaxada on hem gaudit del bon temps i del meravellós paisatge que ens envolta amb el qual els infants s’han fos com veritables artistes.

Clica a la fotografia per veure l’àlbum complet.