SORTIDA COS CONSCIENT 1R, 2N i 3R.

La setmana passada l’alumnat de 1r, 2n i 3r vam realitzar tots junts l’activitat de cos conscient a un bosc proper a l’escola. Per fer l’activitat vam realitzar tres grups amb infants de diferents nivells. Cada gup es va situar al bosc en espais diferents i va realitzar una creació amb elements naturals que va ser un regal per algun dels altres grups.

Un cop les creacions van estar fetes els grups les van amagar en algun espai del bosc com si d’un tresor es tractés. En un full van dibuixar on s’amagava el tesor i van posar les indicacions de com arribar-hi, que abans havien acordat entre tots/es. Aquestes indicacions també es van fer presents en l’espai real amb elements naturals.

Tot plegat va permetre que cada grup trobés el seu regal i tothom estigués molt content pel treball fet i pel rebut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>