SORTIDA AL CASTELL DE VALÈNCIA

La setmana passada l’alumnat de cicle inicial vam realitzar una sortida al Castell de València amb el Camp d’Aprenentatge.

Fa uns dies vam rebre una carta a l’escola de la Caterina Albert, qui ens invitava a realitzar aquesta sortida. Vam cercar informació sobre la Caterina Albert i vam descobrir que era una comtessa que havia viscut al castell de València durant l’edat mitjana. També vam demanar ajuda al Camp d’aprenentatge per ampliar la recerca i el dia abans de la sortida ens van visitar la Neus i la Mar i ens vam donar molta informació sobre com es vivia a l’edat mitjana, l’època en que va viure Caterina Albert i el seu marit Hug Roger III, els últims comtes del Pallars.

L’Endemà vam realitzar la sortida a peu des de l’escola fins al castell, contemplant unes vistes precioses de les Valls d’Àneu. En arribar al castell vam descobrir 3 cofres i vam començar una scape room que va finalitzar dins el castell obrint un gran cofre ple de tresors de Caterina Albert i un regal per nosaltres: el joc de l’Alquerc.

Ens ho vam passar molt bé, vam gaudir molt de la sortida, de les proves, de la història, del paisatge, del temps lliure i del joc de l’Alquerc.

Clica damunt la foto per veure l’àlbum complet.