SORTIDA A LA CASA DE L’ ÓS

El dijous, dia 2 de novembre, vam anar d’excursió a la casa de l’ós. Aquell matí em vaig aixecar molt nerviosa. Abans d’anar a la casa de l’ós, vam haver d’anar a l’escola. Allí ens vam trobar cicle mitjà, 3r i 4t. L’autobús ens va portar fins a Isil. A l’entrada d’Isil hi havia la falla major i creuant el pont ens esperaven la Montse i el Francesc, els nostres guies.

Ens vam separar en dos grups. El meu grup va començar per la primera planta. En la primera planta vam veure una figura d’un ós. Ens van passar un vídeo que explicava la vida d’un ós. Vam veure en escultura la cova de l´ós. I també  vam fer activitats de tacte i costums de l’ós. La segona planta representava un bosc on posava el nom dels ossos que van soltar al Pallars com Piros o Goiat. Aquí també hi havia fotos de les falles d’Isil.

Finalment vam baixar a la última planta, la planta zero. A la planta zero ens van ensenyar un audiovisual que parlava d’Isil i un vídeo com soltaven el Goiat.

A l’acabar la visita  vam dinar a la plaça del poble. Ens va venir a buscar l’autocar i vam arribar a l’escola a les 16:00h.

Irene Ramon

3r de primària

Aquí podeu veure un recull fotogràfic de la sortida.