SANT JORDI A CICLE MITJÀ

A Cicle Mitjà, per la Diada de Sant Jordi vam realitzar dues activitats d’Escriptura Creativa. Amb elles, vam allunyar-nos dels escrits més convencionals i  vam ser més creatius. Aquell dia,  3r i 4t vam estar barrejats amb diferents grups.

Una activitat va ser Text amagat  i va consistir en escriure una frase inspiradora a partir d’un full d’un llibre on barrejàvem les paraules amb un dibuix amb la nova frase.

L’altra activitat  va ser Històries amb títols  on es va escriure una petita història a partir dels títols dels llibres que es van portar de casa i dels que tenim a l’escola. Després, vam gravar la història per poder ser escoltada.

En tots dues activitats vam treballar les competències artístiques, lingüístiques i comunicatives.  Havíem  de seleccionar molt bé les paraules perquè tinguessin sentit a l’hora de comunicar-les i hi hagués concordança amb elles. També havíem de tenir en compte els connectors per tal que la història fos ben cohesionada.

Us deixem amb els resultats. Esperem que us agradin!!