Recomanacions

Bona tarda famílies!

Esperem de tot cor que esteu tots molt bé!

En aquesta entrada de blog us deixaré recollides totes aquelles RECOMANACIONS que s’han transmés des de l’àrea de llengües estrangeres:

• Escoltar i cantar les cançons de l’apartat de Songs de l’àrea de llengües estrangeres.
  • Realitzar alguna activitat online dels links que apareixen en l’apartat d’Activities, per exemple:

Encarats a Cicle Inicial:

1. Eslgamesplus, normalment treballem  “PirateBoardGames“; els hi encanta!
  2. Mundoprimaria, us dirigeix directament a la pàgina que treballem a l’aula.
  3. Gamestolearnenglish, molt bona opció per jugar i revisar vocabulari gràcies al seu apartat de Vocab. i de Spelling

Encarats a Cicle Mitjà i Superior.

1. Totes les pàgines web que trobareu a l’apartat.
  • Refrescar continguts com ara: Food, Clothes, Body, Face, Colours, Numbers.
  • Descarregar l’aplicació: Englishforkids (miracle funbox). És un bon recurs per jugar en anglès.
  • Realitzar els reptes divertits, els enviarem a les famílies i els anirem penjant a la web.