Neteja, recollida i exposició del nostre hort

Tot l’alumnat de l’escola, primer hem netejat l’ hort d’ herbes que havíen sortit allà on no tocava i per això les anomenem “males herbes”.

Després d’un estiu sense tenir gaire, per no dir gens, de cura de l’ hort encara podrem recollir algunes hortalises i d’altres plantes que han crescut. Sembla que el reg automàtic que vam deixar els ha aportat l’ aigua imprescindible per a sobreviure a l’ estiu.

La setmana següent,l alumnat de cicle superior i cicle Mitjà hem recollit totes les hortalises. L’arribada del fred ens ha esperonat. No fos que gelès qualsevol nit d’ aquestes…

També hem fet unes etiquetes amb el nom de les hortalises en els diferents idiomes que treballem a l’ escola. I mireu quina exposició!