PROJECTE SALAU

Hola som els i les alumnes de cicle mitjà de l’escola La Closa, d’Esterri  d’Àneu.

Com que estem estudiant el projecte Salau, durant aquest mes de maig: investigarem on està situat, ens posarem en contacte amb la plataforma Salvem Salau, estudiarem alguns dels minerals i la fauna de la zona.

Us agrairíem que si teniu algun mineral o llibre sobre  la zona de Salau, si us plau ens o podríeu portar a l’ escola?

Els minerals que necessitem són: Esfalerita,Galena, Molibdenita,Pirita, Goethita, Calcita, Cerussita, Dolomita, Scheelita, Tungstè.

Hem preparat un formulari Google per saber què sabeu sobre Salau. Us robarem 3 minuts fent-vos omplir aquest enllaç

Moltes gracies per la vostra atenció.

Grup comunicació de Cicle Mitjà de l’escola la Closa.