Primer trimestre

Els alumnes d’ Educació Infantil i Cicle Inicial estem treballant la llengua anglesa a través d’una temàtica: ELS MONSTRES.

Crearem el nostre propi monstre, el qual ens acompanyarà durant tot el trimestre, i ens ajudarà a aprendre conceptes claus, com són els colors, números, emocions (happy, sad, tired, scared) i les rutines diàries. Utilitzarem recursos com els contes, flashcards, videos i jocs .

Els infants reben constantment inputs en anglès, ja que la mestra d’anglès es dirigeix a ells amb anglès, ja sigui a l’aula, pati o dins el centre.

RECURSOS

A l’apartat de SONGS trobareu cançons treballades fins ara a l’aula. És important que a casa puguin escoltar aquestes cançons per tal de recordar-les i anar millorant la seva pronunciació.

– HELLO

– BYE BYE GOODBYE

– NUMBERS

– MONTHS

D’altra banda, hi ha vocabulari molt important que estem treballant i s’utilitza en el seu dia a dia. Seria interessant de poder-lo practicar a casa:

– GOOD MORNING ( BON DIA)

– BYE BYE (ADÈU)

– LINE UP (FER FILA)

– OPEN / CLOSE THE DOOR (OBRIR / TANCAR LA PORTA)

– TURN ON/OFF THE LIGHT (ENCENDRE / APAGAR LA LLUM)

– SIT DOWN /STAND UP (SEURE’S / AIXECAR-SE)

Tanmateix, a l’apartat d’ ACTIVITIES trobareu pàgines web per tal de practicar de forma divertida el treballat a l’aula.

No importa si no coneixeu la llengua anglesa, és una bona forma d’aprendre junts!!!