Participem a “Iniciativa Rius”

Dimecres 20 d’octubre a la tarda Cicle Mitjà i Cicle Superior vam anar a recollir brossa a la Noguera Pallaresa, a la vora del riu, sota el pont que porta a la central i a prop de la carretera vella.

Ens vam posar guants, vam agafar una bossa d’escombraries i un full per apuntar tot el que trobàvem. Vam trobar ferros, plàstics, vidres i resta. Després vam anar a l’ escola i ho vam pesar: vam recollir 71kg entre cicle mitjà i cicle superior! L’endemà, vam classificar la brossa que havíem trobat.

Després d’haver fet aquesta activitat al riu, vam fer una molt semblant però a l’escola. Vam recol·lectar la brossa de l’esmorzar de tota una setmana. Vam recollir molta orgànica, molt plàstic i molt poc paper.

La conclusió que traiem és que mengem molta fruita durant la setmana però també mengem massa aliments envasats amb plàstic que no són saludables.