ORIENTACIONS PER A L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies.

Avui rebreu un correu electrònic amb orientacions pedagògiques per a tot l’alumnat per aquest període de confinament. Aquestes orientacions podran ser actualitzades si la situació persisteix i/o existeixen noves instruccions per part del Departament d’Educació.

Recordeu que la via de comunicació activa amb l’escola és el seu correu electrònic c5001539@xtec.cat En el cas que no rebeu les orientacions, us podeu posar en contacte amb l’escola per correu electrònic i us les farem arribar. Si existeix qualsevol dubte al respecte també us atendrem per aquest canal.

Esperem que tothom es trobi bé, així com porteu de la millor manera possible aquesta situació excepcional. Al mateix temps, seguim indicant seguir les recomanacions de les autoritats sanitàries.

FORÇA I ÀNIMS.

L’equip docent