Normes generals del pati de l’escola

Aquestes normes les ha redactat la classe de tercer amb les aportacions de tot l’alumnat de l’escola La Closa.

El nostre pati en vista panoràmica
  • Hem de sortir de l’aula i entrar del pati en silenci i ordenadament (sense jugar encara).
  • Per entrar dins de l’escola durant l’hora de pati hem de demanar permís als/les professors/es (és important fer memòria del que necessitem abans de sortir).
  • Quan hi ha un conflicte primer podem intentar solucionar-ho nosaltres. Si no podem hem d’acudir a un/a mediador/a o a un/a professor/a.
  • Hem de recollir els residus del pati els dimecres a les 11,20. S’ha de fer reciclatge. És feina de tots i totes.
  • No es pot entrar a la zona d’infantil (sorral) a menys que estigui lliure (fins a tercer). Els/les alumnes de 3r podran accedir al sorral puntualment, encara que estigui ocupat pels alumnes d’infantil.
  • Està prohibit jugar a jocs de lluita.
  • Quan sona la música hem d’anar a la fila.
  • Hem de respectar les limitacions del pati: no anar cap a l’hort ni cap a darrera l’escola.
  • Les zones de joc de cada cicle s’han de respectar. Si volem canviar, hem de demanar permís al cicle si podem jugar a la seva zona.
  • Si una pilota surt fora del recinte hem de demanar permís a un/a professor/a per anar a buscar-la.
  • Tothom pot participar en els jocs proposats, però si no es compleixen les normes o molesta haurà de deixar de jugar.