Nivologia al Parc Nacional

El passat 14 de febrer de 2023, l’alumnat de cicle superior vam anar al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici amb el Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu.

Per arribar-hi, ens van venir a buscar amb cotxes 4×4 a l’escola. Quan vam arribar al parc, ens vam posar raquetes de neu per tal d’arribar al lloc on es feia l’activitat. Mentre caminàvem, observàvem diferents rastres d’animals amb la Cristina i la Neus.

Vam fer una activitat relacionada amb la neu; consistia en cavar un clot per estudiar les diferents capes, la temperatura, el gra de neu (flocs), la humitat, la duresa i la profunditat. El forat feia més d’un metre!

Quan vam acabar l’activitat, vam anar a dinar a l’ermita, vam tenir temps lliure i vam marxar cap a l’escola.

Va ser un dia d’escola diferent, divertit i molt emocionant!