MILLORES I ADAPTACIONS A L’ESCOLA COVID19

Us volem obrir la porta a l’escola per ensenyar-vos totes aquelles actuacions que s’han realitzat a l’escola per millorar i adaptar els espais i poder dur a terme els protocols establerts per aquest curs en el marc de la pandèmia. Al mateix temps agraïm l’esforç de totes les entitats i institucions que ho estan fent possible, així com el de tota la comunitat educativa (alumnat, famílies i docents).

SECTORITZACIÓ I MILLORES DEL PATI. S’ha ampliat el pati d’Educació Infantil per acollir dos espais independents pels dos grups estables, així com s’ha dotat de nous elements.(actuacions de la Comissió de Pati de l’AMPA i l’Ajuntament d’Esterri d’Àneu). També s’han instal·lat unes taules per facilitar l’activitat educativa a l’exterior cedides per Espot Esquí i tractades per la brigada de l’Ajuntament de la Guingueta d’Àneu

INSTAL·LACIÓ DE DISPENSADORS DE GEL HIDROALCOHÒLIC I PAPER. S’han instal·lat dispensadors als accessos de l’edifici i a totes les aules. A més s’ha instal·lat una pica per la higiene de mans a l’aula de 4t per donar servei a cicle mitjà (adquirit i instal·lat Ajuntament d’Esterri d’Àneu).

PLA DE NETEJA COVID19. L’Ajuntament d’Esterri d’Àneu ha ampliat el servei de neteja per complir amb els protocols marcats, amb neteja d’espais i elements durant tota la jornada lectiva. També s’ha fet càrrec de l’adquisició de tots els productes necessaris d’ús diari per part de l’alumnat i el professorat per la higiene i neteja de material didàctic.

DOTACIÓ DE TAULETES. Davant l’augment de demanda d’ús de dispositius informàtics per a les activitats lectives (Innovamat, STEM,…) s’ha ampliat la dotació de tauletes amb la col·laboració de l’AMPA, del projecte de socialització i els Ajuntaments de la Guingueta d’Àneu i Alt Àneu

.

MILLORA DE LA SEGURETAT A L’ENTORN DE L’ ESCOLA. L’Ajuntament d’Esterri d’Àneu ha senyalitzat l’accés rodat al carrer de l’escola per facilitar l’estacionament del transport escolar i garantir la seguretat de la comunitat educativa prohibint l’accés rodat en les hores d’entrades i sortides.

INSTAL·LACIÓ VIDEOPORTER AUTOMÀTIC. Després d’uns anys reinvidicant la seva instal·lació, el Departament d’Educació està dotant al centre d’un videoporter automàtic que permetrà gestionar de manera més efectiva i segura l’accés al recinte escolar.