Millores al pati dels més petits

Aquesta passada setmana, la brigada de l’ Ajuntament d’Esterri, ens ha ajudat a treure els tubs de ciment de la zona de pati dels més petits.

Amb el temps, la pluja, la neu,i el canvi de temperatures, s” havien debilitat.  Per evitar qualsevol accident, l’ Ajuntament i l’ escola així ho hem decidit. sempre pensant en la seguretat dels infants.

El sorral ara és més gran i ja hi ha un munt d’ idees, per part dels i de les mestres, dels nens i de les nenes de l’ escola de del què hi podria anar.

La novetat ens fa pensar i es convida a la comissió de patis a la primavera a actuar.