Llengües estrangeres

Donem inici al bloc d’anglès d’aquest any. En l’apartat de “llengües estrangeres” anirem penjant tot el que els vostres fills i filles treballen a l’escola, a més a més, si voleu treballar la llengua anglesa a casa, hem creat els apartats de SONGS, ACTIVITIES, STORIES FOR KIDS i NEWS, perquè pugueu ampliar els coneixements d’anglesa i alhora gaudir d’una estona en família.

Important! Els infants han de gaudir de l’aprenentatge de l’anglès, per aquest motiu les cançons, els vídeos i els jocs interactius poden ser un bon recurs a casa.

No importa que el vostre nivell d’angles sigui baix o mig, compartiu estones de parla/escolta anglesa amb els recursos de la pàgina web. Es una bona forma d’aprendre vosaltres mateixos també!

Som-hi!