L’Escola a les Jornades per a l’Excel·lència 2019

Durant els darrers cursos escolars l’escola ha participat activament en les Jornades per a l’Excel·lència que es celebren a Esterri d’Àneu realitzant diferents projectes relacionats amb la temàtica anual de l’esdeveniment.

Aquest començament de curs tots els nivells de l’escola han treballat de valent realitzant uns projectes magnífics envers l’eix de les Jornades d’aquest any, “Les dones a l’alta muntanya”. En aquest vídeo podreu veure un recull de tots els projectes.

• Educació Infantil: “Les dones pastores”.
  • 1r de primària: “Quan sigui gran seré?”.
  • 2n primària: “Àvies, padrines, iaies i abuelas”.
  • Cicle mitjà: “L’Esperanceta vs Noemí Busquets”.
  • 5è de primària: “DONES”
  • 6è de primària: “4 dones, el temps i la muntanya”

Ara us animem a participar-hi de les Jornades el dissabte 5 d’octubre i així visitar al poliesportiu l’exposició de tots els treballs realitzats.

FELICITATS A TOT L’ALUMNAT, L’EQUIP DOCENT I L’ORGANITZACIÓ DE LES JORNADES.