LES DIFERÈNCIES EN L’EDUCACIÓ

La classe de 5è vam mirar el documental “Camins per anar a l’escola” que explicava la història d’un nen palestí, en Youssef, que vivia a Cisjordània, una regió entre Israel i Palestina, que es troba actualment en guerra.

El camí per anar a l’escola d’en Youssef no era com el nostre. La seva família vivia en territori enemic i cada dia havia de passar a prop de bases militars, camps de mines i muntanyes rocoses, on inclús el seu ase tenia dificultats per passar.

A classe hem reflexionat sobre com de diferent és la nostra vida comparada amb la d’altres nens. A vegades, volem més coses de les que tenim i mai n’hi ha prou.

Nosaltres tenim la sort de tenir un camí més curt i segur per anar a l’escola, ens porta el transport i no un ase. Tenim la sort de tenir una educació, una escola feta de pedra i no de bambú, com la d’en Youssef.

Estem contentes i contents de tenir un camí fàcil a l’escola.